دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات ارائه ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان جزئیات ارائه ترم تابستان در این دانشگاه را تشریح کرد.
کد خبر : 283952

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، حجت الاسلام فرج الله براتی با بیان اینکه دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: زمان ثبت‌نام این ترم از 16 تا 21 تیرماه و زمان شروع کلاس‌ها از 23 تیر خواهد بود.


وی با بیان اینکه در واحدهای دانشگاهی ماهشهر و شوشتر به عنوان جنوب و شمال استان خوزستان ترم تابستانه ارائه می شود افزود: با توجه به اجباری بودن دروس ترم تابستانه برای رشته های آموزش معلمان در 5 واحد دانشگاهی بهبهان، امیدیه، ایذه، مسجد سلیمان و شادگان نیز دوره تابستان ارائه می شود.


دکتر براتی تاکید کرد: ترم تابستانه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار نمی شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان درباره وضعیت ترم تابستان واحد دانشگاهی اهواز به عنوان مرکز استان گفت: در واحد اهواز فقط دروس کارآموزی و پروژه برای کلیه رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی اجرا می شود.


وی با تاکید به اینکه امکان میهمان شدن دانشجویان واحدهای مختلف استان خوزستان به 7 واحد منتخب ترم تابستانه وجود دارد گفت: دانشجویان می توانند از طریق گروه آموزشی رشته تحصیلی خود درخواست میهمان شدن را ارسال کنند.


براتی زمان ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان در واحدهای دانشگاهی استان خوزستان را 16 تا 21 تیرماه اعلام کرد و گفت: کلاسها از 23 تیرماه آغاز و تا اول شهریور ماه ادامه خواهند داشت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تاکید کرد: دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی می‌توانند حداکثر 8 واحد در ترم تابستان انتخاب و دانشجویانی که در آستانه فارغ‌التحصیلی هستند می‌توانند حداکثر تا 10 واحد در تابستان اخذ کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ترم تابستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته